HR

Aktualnosti

Objavljeno: 27.11.2010.

“Ne mogu opisati kako je ona mene usrećila što sam ja nju usrećila”

Trinaest ugostitelja, osam obrtnika drugih profila, jedna zdravstvena i jedna kulturna ustanova - Digitalni copy-print centar »Ars kopija«; Fotografska radnja »Rafo«; Frizerski salon »Renée«; Haloterapijski centri »1. slana soba Zagreb«; Ibrahim Toskolli, taksist; Ljubo Ćorić, urar; Optičarski obrt »Optika Kraljević«; Pečenjara »Mrvica 2«; Piterija »Tomislav«; Pizzeria »Blue Sky«; Pizzeria i pečenjarnica »Rene«; Poliklinika »Eljuga«; Proizvodni i uslužni obrt »Krpica«; Pizzeria »S.O.S.«; Pizzeria & Spaghetteria »Capuciner«; Pizzeria & Spaghetteria »Baschiera«; Pizzeria »Gladijator«; Restaurant & Catering »Jurišan«; Restoran »Ivica i Marica«; Restoran i kavana »Boban«; Restoran »Vinodol«; jedan restoran koji želi ostati nepoznat; Zagrebačko gradsko kazalište »Komedija« - od početka akcije do 25. studenoga pomogli su sto pet zagrebačkih obitelji, odnosno svoje usluge darovali su za tristo četrdeset sedam Caritasovih korisnika.

Korisnici akcije su obitelji i pojedinci koji su evidentirani u kartoteci Socijalne službe Caritasa Zagrebačke nadbiskupije, a svaka mogućnost zloupotrebe ove akcije isključena je tiskanjem posebnih potvrda koje Caritas ovjerava izabranim korisnicima proizvoda i usluga.

»Humanost zagrebačkih obrtnika zrači iz svakog kontakta s njima«, naglašava koordinatorica akcije Nevenka Blagojević. Vlasnica frizerskog salona »Renée« u Vlaškoj gospođa Inglese već niz godina običava pred blagdane, posebice pred Božić, razveseliti svojim besplatnim uslugama osobe koje si to ne mogu redovito priuštiti. Ove godine je odlučila besplatne usluge ponuditi Caritasovim korisnicama jer je negdje pročitala vijest o akciji »Dobro se dobrim vraća«.

Tako je odlučila da će u periodu od 15. studenoga do 15. prosinca svakodnevno darovati šišanje i frizuru za dvije osobe. Odlučeno - učinjeno! »Kad napravim neko dobro djelo bolje se osjećam«, objašnjava gospođa Inglese ono što je pokreće: »Čula sam za ovu vašu akciju i pomislila: nemamo više navalu mušterija, pa zašto ne bih iskoristila vrijeme koje ionako moram provesti na poslu za neko dobro djelo? Svi koji su do sad bili kod nas jako su zadovoljni.

Posebno je bila sretna prva gospođa koja mi je došla. Ona nije bila kod frizera dvadeset godina. Ja vam ne mogu opisati kako je ona mene usrećila što sam ja nju usrećila! Ona je meni osvježila dan! Iako smo se prethodno dogovorili da ću svima dati šišanje i frizuru, nju sam, eto, izuzetno i obojala.«

Zahvaljujući svim obrtnicima koji su se uključili u akciju, Caritas Zagrebačke nadbiskupije upućuje poziv i ostalim zagrebačkim obrtnicima na sudjelovanje u akciji »Dobro se dobrim vraća« pružanjem besplatnih usluga ili darivanjem svojih proizvoda. Više informacija o akciji zainteresirani obrtnici mogu dobiti na broj telefona 098/9840-591 od Nevenke Blagojević, ili putem e-maila na adresu czn@czn.hr.

Za Caritas Zagrebačke nadbiskupije:

Stjepan Moškatelo

Ispišite stranicu: