Akcija nielsenovaca za obitelji u potrebi
Djelatnici tvrtke AGB Nielsen istraživanje medija d.o.o. obilježili su korporativni dan socijalne zauzetosti u lokalnoj zajednici - »Nielsen Global Impact Day« - donacijom humanitarne pomoći za osam obitelji s ukupno četrdeset članova, koje su korisnice Caritasa Zagrebačke nadbiskupije, odnosno Gradskog društva Crvenog križa Zagreb.
Djelatnici ove tvrtke, koja je dio internacionalne grupacije The Nielsen Company prehrambene i higijenske artikle kupovali su svojim sredstvima te su pakete pomoći osobno uručili korisnicima 11. lipnja u Socijalnom dućanu zagrebačkog Crvenog križa u Novom Zagrebu.
Ovoj akciji je prethodio dogovor predstavnika tvrtke AGB Nielsen istraživanje medija s ravnateljicom zagrebačkog Caritasa s. Jelenom Lončar i Petrom Penavom, ravnateljem zagrebačkog Gradskog društva Crvenog križa. Sastanak je dogovorila pomoćnica pročelnice Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Romana Galić, koja je i sudjelovala na istom.
Caritas i Crveni križ zajednički su predložili obitelji, a ispred Socijalnog dućana akciju je koordinirala viša stručna referentica za socijalne i humanitarne programe i projekte Andrea Šimunović. Ona je upoznala darovatelje s normativom za dodjelu humanitarne pomoći prema kojemu su se nielsenovci ravnali prilikom pripreme paketa za Socijalni dućan.
Caritas Zagrebačke nadbiskupije i Gradsko društvo Crvenog križa Zagreb u ime svojih korisnika zahvaljuju djelatnicima tvrtke AGB Nielsen istraživanje medija na ovoj donaciji kojom su iskazali solidarnost s potrebitima, a dobar primjer svim tvrtkama koje još nemaju praksu ovakvih akcija za svoj djelatnike. (CZN)