U četvrtak 27. studenog 2014. godine u 13 sati održat će se na Hrvatskom katoličkom sveučilištu, dvorana „Blaženi Alojzije kard. Stepinac“, okrugli stol s temom „Priziv savjesti“.
Na okruglom stolu sudjeluju:
• mons. prof. dr. sc. Valentin Pozaić, pomoćni biskup zagrebački,
• prof. prim. dr. sc. Dubravko Habek, dr. med, HKS/Klinička bolnica „Sveti Duh“,
• doc. prim. dr. sc. Berivoj Mišković, dr. med., predstojnik Klinike za ginekologiju i porodništvo, Klinička bolnica „Sveti Duh“.
Okrugli stol moderirat će dr. sc. Stjepo Bartulica, viši asistent na Hrvatskom katoličkom sveučilištu.
Sudionici okruglog stola odgovarat će na aktualna pitanja poput:
• Kako danas razumjeti priziv savjesti: kao oblik građanske neposlušnosti i kao legalno, međunarodno priznato pravo građana – pravo slobode?
• Mora li zdravstveni sustav omogućiti da na istom mjestu u isto vrijeme bude liječnik koji ima priziv savjesti i onaj koji nema kako pacijenti ne bi bili zakinuti?
• Tko sve ima pravo odbiti posao iz određenih razloga? Imaju li to pravo uz liječnike i medicinske sestre i primalje?
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.