Župa se prvi put spominje u Popisu župa Zagrebačke biskupije iz 1334. godine. Godine 1640. sjedinjena je sa Župom Sveti Križ, a župna crkva nalazila se na mjestu današnje kapele Svetog Križa, koja pripada Župi Marija Gorica. Teritorijalno je obuhvaćala velik prostor te je smanjena 1789. godine osnutkom Župe Marija Gorica i 1945. godine osnutkom Župe Zaprešić–Sv. Petar, a tada su dijelovi Župe pripali su župama Pušća i Rozga.
Gradnja današnje župne crkve dovršena je 1672. godine, a crkva na istom mjestu spominje se u kanonskoj vizitaciji iz 1630. godine kao zapušteno zdanje. Kapela sv. Barbare, prislonjena uz crkvu, kao sastavni dio obrambene utvrđene crkve potječe iz 15./16. stoljeća. Crkvu je 23. srpnja 1679. godine posvetio zagrebački biskup Martin Borković. Posljednji put je obnovljena 1984. i 1987. godine, dok je krovište obnovljeno 1999. godine. Krovište kapele sv. Barbare obnovljeno je 2017. godine. U potresima 22. ožujka i 29. prosinca 2020. godine teško je oštećena kapela sv. Leonarda u Gornjem Laduču te je zatvorena. U potresu 29. prosinca 2020. godine oštećen je i zvonik župne crkve.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.