HR

Aktualnosti

Objavljeno: 18.10.2015.

Donacija Kauflanda povodom Dana siromaštva



Povodom Svjetskog dana borbe protiv siromaštva, tvrtka Kaufland Hrvatska k.d. darovala je 100 pečenih pilića za šezdeset i devet (69) obitelji iz kartoteke Caritasa Zagrebačke nadbiskupije.

 
Podjela pečenih pilića organizirana je 16. listopada prijepodne i poslijepodne ispred Kauflandove pečenjare IMBIS na adresi Antuna Šoljana 43 u Zagrebu, a među korisnicima je bilo od samaca do obitelji s deset članova.
 
Na primopredaji donacije u ime Kauflanda bili su nazočni voditelj poslovnice u Jankomiru gospodin Tomislav Bekavac i glasnogovornik gospodin Dubravko Kušec, a u ime Caritasa Zagrebačke nadbiskupije gospođa Nevenka Blagojević, voditeljica Projekta podjele pomoći u naravi.
 
Ovom donacijom, trećom po redu, Kaufland nastavlja suradnju sa zagrebačkim Caritasom započetu prošle godine godine pokazujući socijalnu osjetljivost za potrebite u glavnom gradu Hrvatske. (CZN)
Ispišite stranicu:
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Postavke kolačića ili ažurirajte postavke.
Prihvaćam sve