Hodočašće hrvatskih i slovenskih vjernika u Stičnu
Susret hrvatskih i slovenskih katolika održat će se u subotu 14. listopada u Stičnoj u Sloveniji. Bit će to šesti u nizu takav susret, a treći u Sloveniji. Posljednji susret bio je 6. rujna 2014. godine u Ludbregu. Ovogodišnji susret bit će u znaku velike proslave 100. obljetnice ukazanja Majke Božje u Fatimi i održat će se pod geslom "Zajedno živjeti Mariji poziv".
Susret će započeti duhovnim programom u 9.30 sati, koji će, zajedno sa slovenskim i hrvatskim vjernicima, animirati i gosti iz Fatime. Svečano misno slavlje započet će u 11 sati, predvodit će ga ljubljanski nadbiskup Stanislav Zore u zajedništvu sa slovenskim i hrvatskim biskupima i svećenicima.
Nakon mise, oba naroda će moliti molitvu posvećenja Mariji, a zatim će se održati procesija s kipom Majke Božje Fatimske.
Organizatori ističu da će zajedničko hodočašće dvaju susjednih i prijateljskih naroda pridonijeti mirnom rješavanju poteškoća i nesuglasja, u duhu poruka o molitvi i miru koje je Majka Božja donijela cijelom svijetu, a posebno vjernicima tijekom ukazanja u Fatimi. (IKA)
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.