Kardinal Bozanić predvodi svetkovinu sv. Marka Križevčanina u Križevcima
Križevci, (IKA) - Na svetkovinu sv. Marka Križevčanina, u ponedjeljak 7. rujna, svečano misno slavlje u 11 sati u središtu Križevaca na Trgu Josipa Jurja Strossmayera predvodit će zagrebački nadbiskup kardinal Josip Bozanić. Suslavit će biskup domaćin Vjekoslav Huzjak.
Misnom slavlju prethodit će od 10.30 sati procesija od konkatedralne crkve Sv. Križa kroz središte Križevaca do Trga J. J. Strossmayera. Misu će glazbeno animirati udruženi križevački crkveni i svjetovni zborovi.
Večer prije, u nedjelju 6. rujna u 19 sati misno slavlje u grkokatoličkoj katedrali Presvete Trojice u Križevcima predvodit će križevački vladika Nikola Kekić i bjelovarsko-križevački biskup Vjekoslav Huzjak.
Nakon mise bit će održana procesija sa svijećama od grkokatoličke katedrale do kapelice Sv. Marka Križevčanina u križevačkom Gornjem gradu gdje će završiti pobožnost devetnice sv. Marku Križevčaninu.
Detaljno se o dvotjednom programu Dana sv. Marka Križevčanina u Križevcima može doznati na mrežnim stranicama: www.zupa.sv.ana.krizevci.hr.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.