Kolaudacija 160 godina starih orgulja u župnoj crkvi BD Marije Snježne na Dubovcu
Poštovani pozivamo vas na kolaudaciju obnovljenih orgulja karlovačkog graditelja Johanna Heilingera iz 1857. godine u četvrtak 30. 11. 2017. u 18.30 sati u župnoj crkvi BD Marije Snježne na Dubovcu. Naime, obnovljene oruglje u župnoj crkvi BDM Snježne na Dubovcu u Karlovcu zadnji su opus karlovačkog graditelja orgulja Heilingera. U istoj se crkvi nalazi orguljski pozitiv kao prvi opus istog majstora koji je ove godine obnovljen u radionici Heferer. U jednoj crkvi se nalaze dvoje orgulje, prvi i zadnji izrađeni instrument istog majstora.
Obnovljene orgulje blagoslovit će dr. sc. Denis Barić, tajnik Druge sinode Zagrebačke nadbiskupije i glavni ceremonijar Zagrebačke katedrale za vrijeme mise koju će glazbeno animirati Zbor Nacionalnog svetišta svetog Josipa u Karlovcu vođen Jelenom Mužar Smenderovac i uz orguljsku pratnju Krešimira Klarića. Nakon mise i blagoslova sljedi koncert kojega će izvesti maestor Pavao Mašić.
Tom će prigodom biti predstavljena knjižica, urednika mr. sc. Antuna Sentea, rektora Nacionalnog svetišta, koja tekstom i fotografijom predstavlja 160 godina sakralne glazbe u Karlovcu.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.