U Župi sv. Antuna Padovanskoga u Zagrebu započinje molitveno čitanje Svetoga pisma – lectio divina s mjesečnim susretima. Ovogodišnja tema je „Vjerujem… u Onoga koji nam daje život u izobilju“. Susreti se održavaju u župnim prostorijama, a započinju u 19.45 sati. 29. siječnja „Tko je vidio mene, vidio je i Oca.“ (Iv 14,1-14)
SVJETLO OD SVJETLA, PRAVI BOG OD PRAVOGA BOGA.
OBJAVITELJ OCA
vlč. Filip Marić
26. veljače „Oče, u ruke tvoje predajem duh svoj!“ (Lk 23,33-56)
RASPET, UMRO I POKOPAN. OTKUPITELJ ČOVJEKA
fra Pero Džida
26. ožujka „Duh Istine upućivat će vas u svu istinu.“ (Iv 16,5-33)
VJERUJEM U DUHA SVETOGA.
GOSPODIN I ŽIVOTVORAC
fra Filip Đurđević
30. travnja „Svi su bili zajedno na istome mjestu.“ (Dj 2,1-13)
VJERUJEM U JEDNU SVETU KATOLIČKU I APOSTOLSKU CRKVU.
ZAJEDNIŠTVO CRKVE
fra Martin Jaković
28. svibnja „Učinite mojim učenicima sve narode krsteći ih…“ (Mt 28,16-20)
ISPOVIJEDAM JEDNO KRŠTENJE ZA OPROŠTENJE GRIJEHA.
fra Josip Ivanović
18. lipnja „Kako uskršavaju mrtvi?“ (1Kor 15,35-58)
IŠČEKUJEM USKRSNUĆE MRTVIH. ŽIVOT BUDUĆEGA VIJEKA
fra Josip Ivanović
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.