Muka po Ivanu J. Sebastiana Bacha uoči Velikog tjedna u izvedbi 25 glazbenika
Uoči Velikog tjedna jedinstveni Ansambl Antiphonus zagrebačkoj publici daruje koncert Muke po Ivanu Johanna Sebastiana Bacha, koji će ispuniti ambijent Crkve Svete Katarine na Gornjem gradu u Zagrebu u petak 27. ožujka s početkom u 20 sati.
Muka po Ivanu Johanna Sebastiana Bacha - treba li tome reklame? Ne, pogotovo jer se radi o izvedbi djela iznimno isprepletenih dramaturških i teoloških slojeva, koja uvelike podsjeća, iako ne rekonstruira, praizvedbu u crkvi sv. Nikole u Leipzigu.
U napetoj i udubljenoj atmosferi bliskog i komornog muziciranja, jedanaestoro instrumentalista i trinaestoro pjevača izvest će zborske dijelove, arije i sola, uz evanđelista koji na dramatičan način nosi na svojim leđima izvješće o Kristovoj muci, viđeno očima i zapisano perom učenika kojeg je Isus najviše ljubio.
Ansambl Antiphonus tako predstavlja zagrebačkoj publici integralnu izvedbu Johannes-passion BWV 245 u ov, što je zasigurno posebna prilika i privilegija da uživaju i produhove se uz izvedbu ovako velikog i svestranog ansambla te duboko prožive Muku po Ivanu i čista srca dočekaju predstojeće svete dane Uskrsa.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.