Zagrebački nadbiskup Dražen Kutleša posjetio je u četvrtak 11. siječnja Glas Koncila na zagrebačkom Kaptolu te se susreo s djelatnicima i obišao sve odjele nakladničke kuće.
Okupljene je nadbiskup ohrabrio da ustraju u svojem djelovanju u izvještavanju o događanjima u Crkvi u Hrvatskoj i svijetu. Podupro je katolički tjednik u njegovim nastojanjima traganja za istinom i izrazio blizinu Zagrebačke nadbiskupije s radom Glasa Koncila. Djelatnike je ohrabrio da nastave pratiti znakove vremena i da prilagođuju potrebama današnjice poruke koje u svojim člancima i drugim radovima prenose. U tom je kontekstu nadbiskup rekao da je upravo u današnje doba možda i zahtjevnije donositi istinu nego u nekim ranijim razdobljima. Nadbiskup Kutleša upoznao se i s uredništvom Maloga koncila, s izdavačkom djelatnošću Glasa Koncila te se susreo se s djelatnicima u odjelima grafičke priprave, prodaje, računovodstva, s novinarima…
Branimir Stanić, glavni urednik Glasa Koncila i vršitelj dužnosti direktora, uz 60. obljetnicu utemeljenja lista nadbiskupu Kutleši predstavio je povijesni hod ustanove te izložio neke buduće planove. U spomen na prvi pohod Glasu Koncila poklonio mu je medalju s likom kardinala Kuharića te nekoliko novijih izdanja iz naklade Glasa Koncila.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.