Od 12. do 18. ožujka 2018. obilježava se 17. Tjedan mozga u Hrvatskoj. Kampanja je poznata u svijetu kao Brain Awareness Week, a njezin cilj je popularizaciju znanja o funkcijama i istraživanju mozga te neuroznanosti.
Obilježavanju Tjedna mozga po drugi puta se pridružuje Odjel za psihologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta.
Program obilježavanja na Hrvatskom katoličkom sveučilištu održat će se u srijedu 14. ožujka 2018. godine s početkom u 14:30 u dvorani „Blaženi Alojzije kard. Stepinac“ na 3. katu.
U 14.30 predavanje "Umjetna inteligencija i misaoni sportovi" održat će doc. dr. sc. Tihana Brkljačić i Lana Lučić, mag. psych.
Uslijedit će u 15 sati predavanje doc. dr. sc. Maje Jazvinšćak Jembrek "Učinci glukoze na mozak i ponašanje", dok će studentice s Odjela za psihologiju održati niz izlaganja:
Glukoza i emocije - Jelena Ćubelić
Glukoza i stres: Dijana Lujnić, Dora Vrtiprah
Glukoza i agresija: Marta Bagić, Mihaela Ovčar
Glukoza i depresija: Mihaela Berišić, martina Margreitner
Predavanja su otvorena za javnost. Pridružite nam se!
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.