Okrugli stol na HKS-u na temu "Internetski otisak u oglašavanju"
Na Hrvatskom katoličkom sveučilištu u organizaciji studenata Odjela za komunikologiju održat će se u četvrtak 25. listopada 2018. s početkom u 12 sati okrugli stol "Internetski otisak u oglašavanju".
Na okruglom stolu sudjeluju dr. sc. Vatroslav Škare, Ekonomski fakultet Zagreb, Matej Brnardić, Degordian, Dino Oreški, CONSALTA, Ivan Tanić, Saatchi&Saatchi, i Sven Turato, ATAUCTUS.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.