PETAK: 16. listopada
17:45 sati - krunica, litanije, Anđeo Gospodnji - predmole članovi Pastoralnog vijeća
18:30 sati - sveta misa - predslavi i propovijeda vlč. Marko Stipetić
TEMA: Euharistija - darovana ljubav traži uzdarje
PRILIKA ZA SVETU ISPOVIJED OD 17:30 sati
20:00 sati - SMOTRA ZBOR OVA MLADIH - LUKAfest
SUBOTA: 17. listopada
17:45 sati - krunica, litanije, Anđeo Gospodnji - predmoli Molitveni vijenčić Kraljice Obitelji
18:30 sati - sveta misa - predslavi mons. Ivan Hren, kanonik
TEMA: Euharistija - temelj župnog zajedništva
SREDIŠNJA PROSLAVA
NEDJELJA: 18. listopada
7:15 sati - molitva krunice, litanije, Anđeo Gospodnji
8:00 sati - sveta misa - predslavi i propovijeda vlč. mr. Ivan Grbešić
10:00 sati - molitva krunice, litanije - predstavnici svih molitvenih zajednica
10:30 sati - ZAVJETNA SVETA MISA
- predslavi i propovijeda mons. dr. Josip Oslić, delegat Nadbiskupa Zagrebačkog
17:45 sati - krunica, litanije, Anđeo Gospodnji
18:30 sati - sveta misa - predslavi i propovijeda dr. sc. Darko Tepert, OFM
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.