Župa Majke Božje Sljemenske Kraljice Hrvata na Sljemenu proslavit će svetkovinu Uznesenja Blažene Djevice Marije na nebo - Veliku Gospu u četvrtak 15. kolovoza.
Misa uočnica bit će 14. kolovoza u 20 sati. Nakon mise uslijedit će procesija sa svijećama. Proslava će biti 15. kolovoza kada će mise biti u 10, 12 i 15 sati. Tijekom svake mise je mogućnost ispovijedi, a nakon misa za vjernike će biti pripremljena okrijepa ispred župne kuće.
Kapelica Majke Božje Sljemenske Kraljice Hrvata nalazi se na 1001 m nadmorske visine na vrhu parka prirode Medvednica. Sagrađena je 1933. godine kao spomenik 1000 godina hrvatskog kraljevstva i 1300 godina pokrštavanja Hrvata. Godine 1963. postaje i župa, jedinstvena u Hrvatskoj: nema sahrana ni groblja jer nema stalnih župljana, već su župljani svi planinari, izletnici i ostali koji ju posjećuju. Od samih početaka kapelicom i danas župom upravlja Hrvatska provincija Družbe Isusove, čija zaštitnica - Gospa od puta - krasi oltarnu sliku u kapelici. Sljemenska kapelica je remek - djelo arhitekta J. Denzlera. Zbog izrazitih kulturno-povijesnih, arhitektonskih i ambijentalnih vrijednosti kapelica je službeno zaštićena kao kulturno dobro.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.