HR

Aktualnosti

Objavljeno: 17.06.2010.

Simpozij: Ima li supsidijarnosti u hrvatskom društvu?

Zagreb, (IKA) - Simpozij na temu „Ima li supsidijarnosti u hrvatskom društvu?" održat će se u četvrtak, 17. lipnja u 9 sati u Dvorani 1, Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Vlaška 38.

Simpozij organiziraju Katedra socijalnog nauka Crkve Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Centar za promicanje socijalnog nauka Crkve.

Na simpoziju će biti predstavljeni rezultati istraživanja supsidijarnosti u hrvatskom društvu koje su zajednički proveli Katolički bogoslovni fakultet i Institut društvenih znanosti „Ivo Pilar".

Ovaj projekt je prvi pokušaj do sada u Hrvatskoj da se empirijski izmjeri kapacitet supsidijarnosti hrvatskoga društva.

Tako je, između ostaloga istraženo u koje institucije hrvatski građani imaju najviše povjerenja, što je to opće dobro za Hrvatsku, u kojoj mjeri građani podupiru ulazak Hrvatske u Europsku uniju te tko treba odlučivati o vjerskom, moralnom i spolnom odgoju djece.

Ispišite stranicu:
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Postavke kolačića ili ažurirajte postavke.
Prihvaćam sve