Treća Sveta ura na prvi četvrtak u Trnovčici i Kutinskoj Slatini
Treća Sveta ura od ukupno devet održat će se u prvi četvrtak u mjesecu, 7. prosinca u župama djelovanja otaca Dehonijanaca u Trnovčici i Kutinskoj Slatini.
Sveta ura – klanjanje pred Presvetim kao čin zadovoljštine Srcu Isusovu – u župi BDM Majke Crkve i sv. Maksimilijana Kolbea u zagrebačkoj Trnovčici održat će se u 23 sata do ponoći, a prethodit će joj sveta Misa u 22.30. U Kutinskoj Slatini, u župi bl. Alojzija Stepinca, bdjenje će započeti sv. Misom u 20 sati i nastaviti se klanjanjem u 20.45.
Inicijator Dehonijanske godine je Hrvatska dehonijanska mladež a povod joj je proslave važnih jubileja u lipnju 2018.: 175. obljetnice rođenja o. Dehona (1843.), 150. obljetnice svećeničkog ređenja o. Dehona (1868.), 140. obljetnice Družbe dehonijanca (1878.), 15. obljetnice Hrvatske dehonijanske mladeži (2003.) te 25. obljetnice župe u Trnovčici (1993.).
Nakane: za svećenike dehonijance, za nova svećenička i redovnička zvanja, napose u Družbu, za beatifikaciju o. Dehona i kanonizaciju bl. Alojzija Stepinca (jv)
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.