Tribina „Znanstveni centar izvrsnosti hrvatskoga glagoljaštva“
Nadbiskupijski pastoralni institut u Zagrebu i Društvo prijatelja glagoljice u sklopu projekta „Hrvatska glagoljaška baština“ priređuju tribinu koja će se održati u srijedu, 9. prosinca 2015. s početkom u 19 sati u Dvorani II Nadbiskupijskoga pastoralnog instituta, Kaptol 29a.
Tema tribine je „Znanstveni centar izvrsnosti hrvatskoga glagoljaštva“ a predavanje će održati prof. dr. sc. Milan Mihaljević.
Projekt „Hrvatska glagoljaška baština“ priređuje Nadbiskupijski pastoralni institut u Zagrebu zajedno s Društvom prijatelja glagoljice, a pod pokroviteljstvom Staroslavenskog instituta, Katedre za staroslavenski jezik i hrvatsko glagoljaštvo Odsjeka za kroatistiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Instituta za ekumensku teologiju i dijalog „Juraj Križanić“ Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Ulaz na tribinu je slobodan. Cjelokupni program događanja tijekom 2015/2016. godine nalazi se na Facebook stranici Nadbiskupijskog pastoralnog instituta. (NPI)
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.