U Splitu potpisivanje sporazuma o suradnji između Hrvatskog katoličkog sveučilišta i pariškog sveučilišta
U srijedu 16. rujna 2015. godine u Splitu u zgradi Nadbiskupije, Dvorana Ivana Pavla II., bit će predstavljeno Hrvatsko katoličko sveučilište, monografija Rektorski lanac Hrvatskog katoličkog sveučilišta te će biti potpisan sporazum o suradnji između Hrvatskog katoličkog sveučilišta i Université Panthéon-Assas – Paris II.
Riječ dobrodošlice uputit će nadbiskup Barišić, splitsko-dalmatinski župan Zlatko Ževrnje, gradonačelnik Splita Ivo Baldasar, te veleposlanica Francuske u Hrvatskoj Nj. E. Michèle Boccoz.
Prigodnu riječ imat će prof. dr. sc. dr.h.c. Emilio Marin, prorektor za međunarodnu suradnju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, član Francuske akademije znanosti i umjetnosti (Institut de France), dok će profesor Guillaume Leyte, Président de l’Université Panthéon-Assas – Paris II predstaviti sveučilište Université Panthéon-Assas – Paris II kojemu je rektor.
Nakon predstavljanju obaju sveučilišta slijedi potpisivanje sporazuma o suradnji između Hrvatskog katoličkog sveučilišta i Université Panthéon-Assas – Paris II.
Na kraju akademskog čina dvojezičnu hrvatsko-englesku monografiju o rektorskom lancu HKS-a predstavit će urednik monografije Milan Bešlić. (HKS)
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.