Znanstveni kolokvij na HKS-u: „800 godina križarskog pohoda Andrije II.“
Ove se godine navršava 800 godina od križarskog pohoda ugarsko-hrvatskog kralja Andrije II. u Svetu Zemlju. Nakon dugih priprema i još dužeg odgađanja izvršavanja križarskog zavjeta koji je na njega prenio njegov otac, Bela III., Andrija je u kolovozu 1217. godine otplovio iz Splita prema Levantu, ušavši u povijest kao jedini ugarsko-hrvatski kralj, ali i hrvatski vladar uopće, koji je osobno sudjelovao u križarskim ratovima u Svetoj Zemlji.
U spomen tog događaja, Hrvatsko katoličko sveučilište i Magistralna delegacija za Hrvatsku Viteškog reda Svetoga groba jeruzalemskog organiziraju znanstveni kolokvij pod nazivom „800 godina križarskog pohoda Andrije II.“
Cilj znanstvenog kolokvija je produbiti poznavanje ovog iznimno važnog događaja kako za hrvatsku povijest, tako i za povijest križarskih ratova, ali i približiti ga suvremenim slušaocima, prvenstveno studentima povijesti.
Znanstveni kolokvij održat će se 27. listopada 2017. godine, s početkom u 10 sati, u dvorani „Bl. Alojzije kard. Stepinac“ na Hrvatskom katoličkom sveučilištu. Srdačno se pozivaju svi zainteresirani da prisustvuju kolokviju.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.