Papin nagovor uz molitvu Anđeo Gospodnji u nedjelju, 20. ožujka 2016.
Pozdravljam sve vas koji ste sudjelovali na ovoj proslavi i sve koji su nam se pridružili putem televizije, radija i drugih medija.
Danas slavimo 31. svjetski dan mladih, čiji će vrhunac biti veliki svjetski susret mladih krajem srpnja u Krakovu. Tema je "Blago milosrdnima: oni će zadobiti milosrđe!" (Mt 5, 7). Poseban pozdrav upućujem ovdje prisutnima mladima i protežem ga na sve mlade svijeta.
Nadam se da ćete doći u velikom broju u Krakov, domovinu sv. Ivana Pavla II. začetnika svjetskih dana mladih. Njezinu zagovoru povjeravamo posljednje mjesece pripreme toga hodočašća koje će, u kontekstu Svete godine milosrđa, biti Jubilej mladih na razini sveopće Crkve.
Ovdje s nama je mnogo mladih volontera iz Krakova. Po povratku u Poljsku, oni će donijeti onima koji su odgovorni za zemlju maslinove grančice ubrane u Jeruzalemu, Asizu i Monte Cassinu i blagoslovljene danas na ovom trgu, kao poziv da gajimo naume mira, pomirenja i bratstva. Hvala vam na toj prekrasnoj inicijativi; samo naprijed hrabro!
A sada se pomolimo Djevici Mariji, da nam pomogne da nam Veliki tjedan bude snažno duhovno iskustvo.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.