Na kraju ovog svečanog slavlja, želim pozdraviti hodočasnike iz Italije i raznih zemalja, te s osobitim štovanjem službena izaslanstva. Posebno pozdravljam vjernike biskupijâ Brescia, Milano i Rim, koje su značajno vezane uz život i službu pape Montinija. Zahvaljujem vam svima na vašoj prisutnosti i pozivam vas da vjerno slijedite nauk i primjer novog blaženika.
Bio je odvažni zagovornik misije ad gentes; svjedočanstvo tome je osobito apostolska pobudnica Evangelii nuntiandi s kojom je namjeravao probuditi polet i predanost poslanju Crkve. Važno je uzeti u obzir taj aspekt pontifikata Pavla VI. upravo danas kada se slavi Svjetski misijski dan.
Prije nego zazovemu Djevicu Mariju molitvom Anđelova pozdravljenja, drago mi je istaknuti duboku marijansku pobožnost blaženog pape Pavla VI. Tome prvosvećeniku kršćanski narod će trajno biti zahvalan na apostolskoj pobudnici Marialis Cultus i što je proglasio Mariju "Majkom Crkve", prigodom zatvaranja trećeg dijela Drugog vatikanskog koncila.
Neka nam Marija, Kraljica svetih, pomogne vjerno vršiti Gospodinovu volju u svojim životima, kao što je to činio novi blaženik.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.